Scris de Mihai |
Miercuri, 21 Octombrie 2009 14:34
Trimite unui prieten:
Trimite pe yahoo messenger:
|
Cercetătorii de la Universitatea de Medicină din Boston au realizat recent un studiu în care spun că berea afectează calitatea spermei. Important e dacă afectează şi cantitatea, pentru că, în sine, calitatea nu înseamnă nimic. Ca să nu mai vorbim de raportul calitate/preţ.
Ideea e că scad şansele de a deveni tată, însă cresc acelea de a avea un copil.