Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare, vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

De când primul tren a circulat pe teritoriul actual al României, în 1825, întârzierile au fost considerate ceva firesc - dar oare chiar e aşa? Un călător susţine că a reuşit să ajungă de la Satu Mare la Constanţa la timp după ce s-a strecurat în locomotivă şi a făcut câteva mici ajustări de natură tehnică.

taiat_franele_satumare_constanta.jpg

“Ştiţi cum e cu trenul: mergi ce mergi şi la un moment dat te opreşti în câmp, unde freci menta câteva ore. Dar dacă trenul n-ar mai putea să oprească?”, spune Romică Boroi, pasagerul îndemânatic. “Eu sunt mecanic şi aveam la mine trusa de scule. M-am gândit: ce se poate întâmpla dacă tai frânele? Rezultatul: 18 ore, exact cât scrie pe bilet! Cu frâne funcţionale ar fi făcut 2 zile, ca de obicei.”

Ajuns la mare, Romică s-a aruncat fără remuşcări din vagon şi se bucură de o binemeritată vacanţă. Despre tren, surse din CFR spun că se află, în prezent, în drum spre Istanbul, de unde, dacă nu opreşte cineva curentul, şi-ar putea continua călătoria spre Georgia, Armenia şi Azerbaijan.



Almanahul_TimesNewRoman-coperta2.jpg Susține și tu proiectul TNR cumpărând Almanahul Times New Roman - 156 de pagini, texte exclusive, pe care n-o să le găsești pe site! Îl poți cumpăra de pe eMAG, din librăriile Cărturești și Humanitas sau din rețeaua Inmedio.

Scris de Vasile | Vineri, 07.07.2017 15:51 Social

National Cinematografic