Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare, vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Încă o zi, încă 15 trenuri sosite la Bucureşti cu o oră-două întârziere! De data asta, însă, experţii CFR spun că au identificat problema: pe un tronson de circa 20 km între Periş şi Ploieşti nu a fost niciodată montată şină, iar trenurile sunt nevoite să parcurgă distanţa prin câmp, la o viteză mult redusă.

sina_lipsa_peris2.jpg  
"Vreme de aproape o sută de ani ne-am întrebat de ce tot întârzie trenurile în Gara de Nord", spune Deceneu Petrescu, purtător de cuvânt al CFR. "Ei bine, scotocind prin arhive, am aflat că între cele două localităţi nu s-a construit niciodată calea ferată. Probabil a fost cineva în concediu, s-au furat materialele sau pur şi simplu au zis că merge şi aşa."

Mihai Raţiu, mecanic de tren, spune că parcurge traseul Bucureşti-Ploieşti de aproape două decenii şi că avea o bănuială că asta era problema: "Venind dinspre Valea Prahovei, după Ploieşti simţeai aşa, ca şi cum trenul ar merge pe pământ arat. Sigur că m-am gândit că lipseşte şina, dar ca să verific trebuia să spăl geamul, o operaţiune complicată şi costisitoare."

Scris de Vasile | Joi, 07.09.2017 15:17 Social

National Cinematografic