This website uses cookies. By continuing your navigation you agree with their use.

Sunt pline pârtiile de români care vor să facă un ciubuc, un peșcheș, niște lovele pe seama turiștilor veniți la schiat dar puțini sunt cei care chiar știu cum funcționează marketingul social și orientarea spre client. De aceea Marcel Constantin din București este singurul român care s-a umplut de bani în acest weekend pe pârtie pentru că, în loc să-i îmbie cu o cană de vin fiert sau o mâncare mai deosebită, acesta a întrebat din reflex, ca la el la muncă, „doriți pungă?”.

predeal-partie-doriti-si-punga.jpg

„Eu inițial mă dusesem să mă relaxez și eu, e prima zi liberă pe anul ăsta că în rest am muncit ture de 12 ore zilnic pe salariul minim. Așa, stăteam pe o bancă și s-a proțăpit un om în fața mea că dacă nu știu unde e Clăbucet. N-am știut ce să-i zic, i-am zis că n-avem dar l-am întrebat respectuos, înainte, dacă vrea și pungă. Omul a zis da, toți zic da, în afară de săraci. N-aveam cititorul de bare la mine, habar n-am cât costă o pungă, i-am cerut 10 lei și omul mi-a dat”, povestește Marcel.

Văzând că merge afacerea, tânărul angajat de supermaket a apelat imediat la trusa de servici a lucrătorului de super-market, în care sunt tot timpul câteva sute de pungi și un pix, să semneze pe bonuri și a început să întrebe lumea pe pârtie dacă vrea pungă. „Mâine seară mă întorc la București, mi-am comandat două taxi-uri, unul să mă ducă pe mine că-s obosit și unul să-mi care banii. Sper să fie drumul liber, că luni trebuie să fiu din nou la casă, începem de la 7 dimineața, atunci deschidem mamgazinul. Mai trebuie să mai lucrezi vreo doi ani la ăștia să-mi plătesc datoriile făcute cu școala doctorală”. 

Scris de Eftimie | Saturday, 13.01.2018 13:52 Social

National Cinematografic