Filozoful Mihail Șora revine în publicistica editorială cu un nou volum, la câteva decenii după ultima sa carte publicată. Cartea de memorialistică „Cum am trăit revoluția prețurilor de la eMAG”, relatează zilele de foc dintre Crazy Days la eMAG și StockBusters la eMAG.

sora_revolutia_preturilor.jpg

„Aveam 30 de lei pe card când viața s-a oprit. Când s-a schimbat homepage-ul cu promoția nouă și firewall-uri au început să fie înălțate. Aveam 30 de lei când ne-au condamnat pe toți la frică, la teama că nu mai găsim produsul acela pe stock, când ne-au luat ce aveam mai de preț, voucherul cu reducere de 15% orice produs din gama electrocasnice”, a declarat autorul în fața unei mulțimi de fani care l-au aplaudat până la epuizare.

Evident, lansarea literară nu a fost lipsită de controverse, Șora fiind acuzat de familiile adevăraților martiri ai vinerei negre, care au stat cu ochii-n monitoare până dimineața, cu degetele sfredelite de tastatură și cu inima strânsă de la refreshul constant, că nu este un erou adevărat ci mai degrabă un profitor al sistemului. „ActiveNews a publicat azi legitimația de membru premium a lui Șora și cum are el reducere de 20% pe viață, și-acum vine și ne spune cum a suferit el. Rușine, capitalist bătrân”, a declarat un cumpărător online.

Scris de Eftimie | Friday, 11.10.2019 11:56 Monden

National Cinematografic