• Dacia cu aruncător de flăcări - trebuia să fie lansată la Salonul Auto de la Mizil din 1978, dar a ars împreună cu toată fabrica în timpul testelor;

• Dacia cu cauciucuri cu blană - prototipul a fost abandonat pentru că muncitorii din fabrică tot furau blana;

prototip_dacia_ciudata.jpg • Dacia amfibie - a fost proiectată să intre în apă, dar nu şi să iasă, așa că zace și acum pe fundul unui lac;

• Dacia Delfinul, care în loc de parbriz avea un hublou - din cauza vizibilității precare, s-a izbit de zid înainte să iasă pe poarta fabricii și proiectul a fost abandonat;

• Dacia Origami, la care pentru economie s-a folosit hârtie în loc de tablă - a luat foc de la primul chiștoc aruncat în ea;

• Dacia Testarossa, o Dacie normală vopsită în roşu Ferrari - a făcut rugină până să iasă pe poarta fabricii, iar culoarea s-a decolorat de la soare;

• Dacia eco, realizată din lemn şi trasă de un cal - calul a fost furat și n-a avut cine s-o scoată pe poarta fabricii, așa că încă zace acolo;

• Dacia Lego, pe care trebuia să ți-o asamblezi singur acasă - s-a pierdut manualul cu instrucțiuni și nimeni nu a reușit s-o asambleze vreodată; 

• Dacia Delta Integrale, prototip revoluţionar, cu clanţe la toate uşile - în toate testele vandalii au pus pastă de dinți pe clanță, așa că proiectul a fost abandonat;

• Dacia Elefant, model pentru femei, cu oglinzi supradimensionate - oglinzile erau mult prea mari ca să poată ieși pe poarta fabricii, așa că modelul zace și acum în interior.

TNR refuză să ia banii pregătiți de Guvern pentru presă. Mai bine ne apucăm de făcut bere decât să facem presă cu bani de la stat. Și chiar vorbim serios: bereatnr.ro!

Scris de TNR | Saturday, 12.10.2019 11:17 IT & Știința

National Cinematografic