TNR Premium cu 2€/lună

  • N-ai bannere publicitare
  • Poți comenta la articole în site
  • Peste 70 de articole doar pentru abonați în fiecare lună
  • Susții cel mai important cotidian independent din România

7 lucruri despre departamentele de relațiile cu clienții

Scris de TNR
@
11 decembrie 2020 15:24
7 lucruri despre departamentele de relațiile cu clienții
  • Intern i se spune și ”departamentul de f*tut în cur clienții”;
  • Din acest motiv cei mai căutați pentru angajarea în departament sunt negrii;
  • Angajații fac zilnic pariuri cu după cât timp pe hold închide un prost telefonul;
  • Angajații de aici sunt antrenați special, ca să nu izbucnească în râs când le promit rezolvarea problemelor celor care sună;
  • Toate convorbirile înregistrate sunt imediat editate, astfel încât clientul să pară vinovat;
  • Un operator are voie să dea dreptate clientului o singură dată pe lună. Dacă o face de două ori este penalizat, iar la a treia scăpare este concediat;
  • Statisticile arată că ai șanse mai mari să rezolvi o problemă dacă apelezi la vrăjitoare decât la un departament de relații cu clienții.

Ne găsești și pe FacebookInstagram, TikTok și YouTube.

Comentarii 0 comentarii

Joburi Disponibile

Alte articole

Rubrica lui Ovi