TNR Premium cu 2€/lună

  • N-ai bannere publicitare
  • Poți comenta la articole în site
  • Peste 70 de articole doar pentru abonați în fiecare lună
  • Susții cel mai important cotidian independent din România

7 sfaturi pentru un call center eficient

Scris de TNR
@
28 martie 2023 05:27
7 sfaturi pentru un call center eficient
  • Angajează unguri. Așa, când sună un client nemulțumit, i se va putea răspunde cu „Nem tudok románul“;
  • Cât timp clientul așteaptă preluarea, nu-i pune muzică ambientală, ci black sau death metal. Majoritatea nu vor rezista și vor închide;
  • Învață operatorii să vorbească ei primii și să spună „Avem o ofertă pentru dumneavoastră“. Clienții se vor speria și vor închide instant;
  • Păcălește-i cu o înregistrare că le răspunde Florin Piersic. Niciunul nu va avea curajul să intre într-o astfel de conversație;
  • Învață-ți operatorii să răspundă cu „Ce plm vrei, mă?“. Clienții vor fi șocați și nu vor avea reacție, așa că vor închide;
  • Spune-le că e promoție la tigăi sau bormașini la ceva hypermaket. Vor închide și vor alerga într-acolo;
  • Ia-i tare, cu „Vreți să vorbim despre domnul nostru, Isus Hristos?“. Scapi de ei garantat.

Ne găsești și pe FacebookInstagram, TikTok și YouTube.

Comentarii 0 comentarii

Joburi Disponibile

Alte articole

Rubrica lui Ovi