Killers – you’ve been punk’d!

Killers – you’ve been punk’d!

De ce-i spune Killers, şi, mai ales, de ce l-au tradus Un cuplu mortal?! Dau o bere celui/ celei care poate să-mi explice asta cu argumente.
Deci, după cum începea, îţi verificai centura de siguranţă, nenică! Ziceai că ai dat de un 007 camuflat!

Numai că acest „camuflat” rimează periculos de bine cu „dezumflat”. Murmuri în sinea ta: băieţii ăştia ştiu să te ţină în suspans, nu glumă, a trecut juma de film şi nu s-a mai întîmplat nimic. Ba da, vreo cîteva glume idioate, vreo câteva scene la care ai déjà vu, asta, probabil ca să n-ameţeşti mai încolo. Faza cu rochia pe care a uitat preţul nu era şi în filmul cu J Lo? Iar test de sarcină şi emoţii aferente? Asta are vreo legătură cu postmodernismul şi nu te prinzi tu, consumatorule?

20 de milioane pe capul lui?! Give me a break! Pentru ce? Pentru un amărât de elicopter aruncat în aer? Tocmai ai aflat care e culmea filmelor cu agenţi secreţi: să nu ştie nici telespectatorii ce fac ei. Ca în cazul playboy-ului jucat de Ashton Kutcher, care cică e agent secret şi cică toacă neobosit la mafioţi.

Prospătura lu’ Demi Moore probabil că o să bage toţi banii luaţi pe rol în sală şi masaj, ca să se păstreze pentru un rol la fel de solicitant ca ăsta. Glumesc. Dacă era comedie cu surferi, înţeleg. Dar film de cică super-acţiune? N-aveau pe cine să bage? Cred că până şi păpuşica de Keanu s-ar fi descurcat mai bine, aşa monocrom cum e el în mimică şi toate cele. Chiar şi la poante – mă hazardez să adaug. Măcar te-ar fi derutat un pic şi ţi-ar fi distras atenţia de la gafe, gen faza când descoperă ei cine se află în spatele operaţiunii, demnă de Ben 10 şi Powerpuff Girls.

Singura inovaţie (simţiţi ironia dintre rânduri, sper) în acest „film”, care se vrea un fel de Mr. & Mrs. Smith, e că cei care le pun gând rău bobocilor sunt chiar colegii şi vecinii. Poate şi de aia „filmul” încă zăboveşte pe ecranele noastre: după autentic românescul „hai să moară şi capra vecinului”, americanii au venit cu continuarea logică „hai să moară şi vecinul”.

Se termină „filmul”, se aprind luminile şi un gând diabolic se trezeşte să-ţi licăre în conştiinţa ta amorţită de nedumerire: Ashton Kutcher, ştrengare, ştim că o să ne aştepţi afară şi o să ne urli mtv-istul „you’ve been punk’d”. Dar ar fi bine să ai şi un tort cu tine şi o Demi Moore gata să danseze la bară. 😀

Citește mai mult despre: asthon kutcher cronica de film killers