Piranha 3D – peştele care se împute de la cap la coadă

Deci, m-am supărat ca fraeru’. Două biftecuri siliconate hustlerian, dansând subacvatic şi lesbian în floricica goală pe aria Duo des fleurs a lui Delibes!!! În circumstantele carele erea (munţi de muşchi şi ţâţe horny la început de spring break)… Şi de fapt să fie vorba de un „regizor” (a se remarca ghilimelele) care vrea o bulăneală pe video cu nepoatele lu’ Pamela. F…ck, nu puteau să pună şi ei un cor gregorian, să mă prind şi eu că e la mişto?!

Piranha 3D s-a vrut un Fălcuţe, dar nu i-a reuşit să fie decât un 3D, şi încă unul vizibil, la modul că micile bestii e clar că au scăpat dintr-un computer.

Filmul începe ca un another teen movie, cu băiatul timid şi cu probleme, puicuţa hot care nu se uită la el, jmecherii care aruncă în el cu paharul de suc. Bineînţeles, sunt cei care o păţesc printre primii. Cum de nu m-am gândit?!

Filmul e atât de prost că nu-l salvează nimic. Nici măcar puicuţele de pool party, care sunt wild… my ass. Americanii ăştia nu ştiu să se distreze… Adică, unde e distracţia să pui nişte ţîţoase late în spate să-ţi danseze cică „lasciv” la bordul unui yacht? Come on, te uiţi, te uiţi, dar te mai şi plictiseşti! Cel puţin tu, ăla care se uită la un film cu aşa ceva…

În ce priveşte scenariul, cu siguranţă a fost câştigătorul concursurilor de scenarii la o şcoală pentru copiii cu dizabilităţi mintale. Coloana sonoră este, iarăşi, foarte originală. Numai un exemplu: pe ăla îl mursecă bestiile pe sub apă, iar noi auzim sunete de oţel pe oţel. Genial, nu?

Dacă vă uitaţi la trailer, vă bagă la început o secvenţă care, de fapt, e pe la minutul 50. De aia şi iau ăştia care fac trailere bani adevăraţi.

Şi dacă vreţi măcar să aflaţi profunda filozofie a filmului, vă zic eu: PR-nha e de fapt un fel de pedeapsă darwiniană pentru nişte mucoşi care nu se mai gândesc decât la reproducere, nu şi la apărare. Şi despre ce înseamnă munca în echipă faţă de individualismul scârbos. Cu toate că nu înţeleg care e rostul muncii în echipă la nişte creaturi cât nişte crapi bine dezvoltaţi, care nu mai una şi poate să-ţi facă un elefant o fosilă cât ai zice peşte. Păi să vă explice the mad scientist-ul filmului: cică specia asta de piranha a dispărut acum 2 milioane de ani, ea îşi făcea de cap în Pleistocen. Şi cică au supravieţuit prin canibalism. No comment. Doar o menţiune: Pleistocenul a durat până acum 12.000 de ani. De atunci se tot hrănesc din ei înşişi… Câtă dăruire!

Acest 3D inimă neagră (că aşa ieşi din sală după ce l-ai văzut) se termină în coadă de peşte. Probabil că regizorul şi-a dat seama cât de maro a ieşit totul şi a băgat o scenă de final gen parodie. A fost o glumă, bei, fraerilor! V-am făcut!

Da, îi dau dreptate. Ne-a făcut.