We’re the Millers – Vă credem pe cuvânt. Da’ unde-i comedia?

Păi, stai să vezi, că el e traficant de droguri și i-a venit ideea să transporte marfa folosindu-se de o familie încropită ad-hoc dintr-o stripăriță și doi juvenili de sexe diferite (și unele incerte).

Și cu toții întâmpină, împreună și pe rând, tot felul de fioroși (am menționat că e vorba de droguri?). Și cu toții se ceartă, că nu se potrivesc, decât spre final, când se unesc împotriva.
Hai s-o spunem p-aia dreaptă, ca la hainele împăratului: vrurăm s-o mai vedem pe Jennifer Aniston cât e voie de goală și am încropit repede o „poveste” în care să-i inserăm scena cu dezbrăcatul. Care scenă, în sine, n-are nici ea nicio valoare, în afară că simpatica blonduță de 44 de ani arată și se mișcă de-ți vine să-ți muști gândurile netrebnice.
Nici stripul, nici eforturile unui Jason Sudeikis sau Ed Helms nu salvează filmul de la a fi mai banal ca o gripă în decembrie. Situațiile, previzibile până la nivel microscopic, par copiate din alte nșpemii de comedii de familie și/ sau road movie. Asta în cazurile fericite. Acolo unde se improvizează, e dezastru. Exemplu: avem un pachet de heroină învelit într-o pătură, iar Aniston spune că-i bebeluș. Poate aș fi trecut cu vederea gluma de nivel -1, dacă n-ar fi fost exploatată în multiple secvențe. N-am nimic cu umorul oligofren. Dacă se și potrivește și e consecvent. Dar nu e.
Ni se pun la dispoziție dialoguri îh (= care se vor de râs) pe teme bătătorite, majoritatea pe teme sexuale. Virginul de Kenny tre să fie inițiat în ale contactului suprem, dar în loc să ne veselească, nu reușește decât să ne dezguste. Scenele care ar trebui să te ia cu palpitații („acțiunea”, „urmărirea”, pac-pac-u’) au serioase avarii la sistemul de suspans. Deci, dai o tonă de heroină pe mâna unor amărâți și nu-i hingherești la maximum? Banditos ar fi trebuit să le sufle în ceafă 24 din 24.
Singurele faze ceva mai haioase (1-2) sunt toate în trailer. Și nu, nu mă refer la mușcătura de păianjen la genitale, ci confruntarea cu un alt cuplu, care ar vrea puțină variație.
Pe scurt, nu e…

nota_55