10 prototipuri de Dacia care n-au ieşit niciodată pe poarta fabricii

• Dacia cu aruncător de flăcări – trebuia să fie lansată la Salonul Auto de la Mizil din 1978, dar a ars împreună cu toată fabrica în timpul testelor;

• Dacia cu cauciucuri cu blană – prototipul a fost abandonat pentru că muncitorii din fabrică tot furau blana;

• Dacia amfibie – a fost proiectată să intre în apă, dar nu şi să iasă, așa că zace și acum pe fundul unui lac;

• Dacia Delfinul, care în loc de parbriz avea un hublou – din cauza vizibilității precare, s-a izbit de zid înainte să iasă pe poarta fabricii și proiectul a fost abandonat;

• Dacia Origami, la care pentru economie s-a folosit hârtie în loc de tablă – a luat foc de la primul chiștoc aruncat în ea;

• Dacia Testarossa, o Dacie normală vopsită în roşu Ferrari – a făcut rugină până să iasă pe poarta fabricii, iar culoarea s-a decolorat de la soare;

• Dacia eco, realizată din lemn şi trasă de un cal – calul a fost furat și n-a avut cine s-o scoată pe poarta fabricii, așa că încă zace acolo;

• Dacia Lego, pe care trebuia să ți-o asamblezi singur acasă – s-a pierdut manualul cu instrucțiuni și nimeni nu a reușit s-o asambleze vreodată;

• Dacia Delta Integrale, prototip revoluţionar, cu clanţe la toate uşile – în toate testele vandalii au pus pastă de dinți pe clanță, așa că proiectul a fost abandonat;

• Dacia Elefant, model pentru femei, cu oglinzi supradimensionate – oglinzile erau mult prea mari ca să poată ieși pe poarta fabricii, așa că modelul zace și acum în interior.

Loturile de bere TNR sunt întotdeauna limitate, că vindem doar ce n-apucăm să bem noi. Hai, fă repede o comandă, până n-o bem noi pe toată!

Scris de TNR
12 octombrie 2019 09:10

Alte articole

Vezi mai mult