poze_mancare_facebook_malceaPeste 90% dintre românii care postează pe Facebook imagini cu fripturi, salate, mic-dejun-uri copioase sau platouri spectaculoase sunt, în realitate, mari consumatori de pufuleţi, seminţe şi conserve. Cel puţin aşa susţin cercetătorii britanici de Facebook, în ultimul lor studiu.

„Pe fondul consumului de pufuleţi la birou, mulţi corporatişti simt subit nevoia să lase impresia că tocmai şi-au comandat o friptură spectaculoasă. Dacă, pe lângă pufuleţi, consumă şi seminţe, deja plusează şi postează imagini cu platouri excentrice, genul pe care nu le-au văzut niciodată în faţa lor, ci doar în poze”, spune şeful echipei de cercetare.

De asta s-au convins după ce au studiat tastaturile celor care pun poze cu mâncare pe Facebook. „Niciodată nu am găsit urme de sosuri folosite la fripturi, de exemplu. În schimb, cojile de seminţe şi mizeria lăsată de pufuleţi sunt nelipsite. Aceşti utilizatori sunt ca femeile care pun poze în care nu se vede cât de grase sunt în realitate.”
Scris de Calin | Monday, 11.11.2013 15:17 IT & Știința

National Cinematografic