Compania Zapp Mobile nu se poate închide pentru că ultimul client își tot reînnoiește abonamentul

În urmă cu mulți ani una din companiile importante de telefonie mobilă din România, ZappMobile este acum aproape închisă iar patronul ar renunța complet la „afacere” dacă nu ar trebui să aibă grijă de ultimul client care le-a mai rămas. Acesta refuză să renunțe la abonament sau să porteze numărul în altă rețea, susținând că este foarte mulțumit de situația actuală.

„Am un abonament premium, vă dați seama, cu aproape 600 de minute incluse în rețea și internet mobil 3G, 200 MB. N-o să vă vină să credeți, dar nu consum niciodată minutele alea deși stau toată ziua pe telefon vorbind cu partenerii mei de afaceri, care sunt mulți și bogați, vă asigur”, a declarat Bogdan Popa, ultimul client de la Zapp.

Directorul companiei spune că a rămas în firmă doar el și o femeie care mai vine să aerisească sediul, să ude plantele, și să mai răspundă din când în când la „Relații Clienți”. „Din când în când mai vorbesc cu domnul Bogdan la telefon și-i prezint ultimele oferte de la alte firme de telefonie, dar nu reușesc să-l conving. Bine, nu-l prind chiar de fiecare dată că mai circulă prin oraș și nu are semnal peste tot”.

Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți încânți prietenii cu postările noastre și acolo.

7 martie 2017 10:55
Citește mai mult despre: abonati telefoane zapp

Comentarii 0 comentarii

Alte articole

Vezi mai mult