Căderea rețelelor sociale, în special Facebook și Instagram, a însemnat o gravă lovitură dată pieței de curve, a doua cea mai profitabilă industrie a lumii după sclavagism. Numai în România sute de mii de curve disperate au început să dea anunțuri în ziare, unele doar ca să mai simtă ceva cald în stomac.

buci-mexicane.jpg

„Fără Instagram cum mai arăt fanilor mei că destinația mea preferată de călătorie este Mykonos, unde merg de cel puțin două ori pe lună? Cum mai spun că-mi plac anumit tip de pantofi, anumite parfumuri, anumite mașini, știți ce zic, de-astea care costă bani pe care doar domnii generoși și-i pot permite”, spune Cristina Domniței, influencer de travel.

Rubricile de matrimoniale din ziarele care mai publică așa ceva s-au umplut astfel de fotografii cu doamne și domnișoare crăcite pe șezlong cu un cocktail în dreapta, călare pe o parâmă pe un fel de yacht, în club cu o șampanie, la dermato-venerice pe hol sau la saloanele de înfrumusețare care-și fac reclamă în pagina de lângă.

Join us in our attempt to change the world through technology. We're looking for Deep Learning Research Engineers to help us solve intelligence in the most innovative domains out there. Apply today!

Scris de Eftimie | Thursday, 14.03.2019 15:07 IT & Știința

National Cinematografic