Căderea rețelelor sociale, în special Facebook și Instagram, a însemnat o gravă lovitură dată pieței de curve, a doua cea mai profitabilă industrie a lumii după sclavagism. Numai în România sute de mii de curve disperate au început să dea anunțuri în ziare, unele doar ca să mai simtă ceva cald în stomac.

buci-mexicane.jpg

„Fără Instagram cum mai arăt fanilor mei că destinația mea preferată de călătorie este Mykonos, unde merg de cel puțin două ori pe lună? Cum mai spun că-mi plac anumit tip de pantofi, anumite parfumuri, anumite mașini, știți ce zic, de-astea care costă bani pe care doar domnii generoși și-i pot permite”, spune Cristina Domniței, influencer de travel.

Rubricile de matrimoniale din ziarele care mai publică așa ceva s-au umplut astfel de fotografii cu doamne și domnișoare crăcite pe șezlong cu un cocktail în dreapta, călare pe o parâmă pe un fel de yacht, în club cu o șampanie, la dermato-venerice pe hol sau la saloanele de înfrumusețare care-și fac reclamă în pagina de lângă.

Scris de Eftimie | Thursday, 14.03.2019 15:07 IT & Știința