Record de cross-promotion: un tânăr a click-uit trei zile până a ajuns la articolul dorit

România a doborât un nou record de cross-promotion pe online după ce un tânăr a trecut din site în site vreme de trei zile până a ajuns la articolul pe care-l căuta. Acesta vrut să citească un articol despre legătura între dietă și chelie și a fost purtat într-o călătorie extraordinară, prin mai bine de 500 de site-uri de stil de viață și sănătate.

„După ce am dat vreo 20 de click-uri, și am văzut că mai e, i-am zis soției să ia copii și să meargă la mama, că o să am de căutat. Mi-am făcut o oală de cafea, am luat câteva energizante, mi-am făcut provizii și am început să caut”, povestește tânărul. De-a lungul celor câteva zile de căutări nu de puține ori a simțit că se află aproape de articolul final. „Vedeam un „Citește aici întreg articolul” și-mi făceam speranțe, zic, asta e, am ajuns. Dar nu avea să fie așa ușor”.

Călătoria i-a fost îngreunată și de faptul că, pe parcurs, a trebuit să închidă aproape un milion de bannere, cu video, melodii, autoplay, care îi acopereau complet ecranul. La final, când a descoperit articolul căutat, a aflat că, de fapt, era copiat dintr-un articol mai vechi, pe care îl citise în urmă cu 5 ani, pe vremea aia nefiind obligat decât să dea trei click-uri și să-și instaleze un toolbar în browser ca să-l poată citi.

Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți încânți prietenii cu postările noastre și acolo.

22 iulie 2014 08:27
Citește mai mult despre: crosspromotion internet

Comentarii 0 comentarii

Alte articole

Vezi mai mult