Cine credea că invazia lui Selly în internet pe toate canalele de comunicare se apropie de sfârșit, după ce s-a dus la moartea audienței, emisiunea lui Prepliceanul de la Digi s-a înșelat amarnic. Inteviurile cu Selly au ajuns mai dese în capitală decât gândacii de bucătărie.

selly_in_frigider.jpg

„Am venit și eu seara acasă de la birou, rupt de oboseală, zic hai să beau o berică înainte să termin raportul ăla de vânzări. Deschid frigiderul, ce crezi, un ditai interviu cu Selly între mozzarela și cutia de lapte. Și nici bere nu mai aveam. Am vrut să închid dar ăla a început să vorbească, să-mi spună părerea lui despre lume, viață, ce e bine și ce e rău. M-a ținut un sfert de oră degeaba în fața frigiderului, simt că sunt mai prost decât atunci când l-am deschis”, spune Iancu Zaharia, românul afectat de Selly.

Specialiștii în internet susțin că invazia de Selly de pe toate canalele media este generată tot de mediul politic. „Dacă am învățat ceva în ultimii doi ani e că orice retardat poate să apară pe ecran și să spună banalități. Selly nu face altceva decât să fie cel mai bun și mai proaspăt dintre ei, e o consecință normală a nivelului de inteligență din țara noastră”, a declarat Miron Dan, fondatorul unui start-up de trăncăneală. 

Scris de Eftimie | Tuesday, 09.04.2019 12:16 IT & Știința

National Cinematografic