În fiecare dimineaţă, văd pe plasmele de la metrou un clip care promovează un târg organizat de ATE Carpatia. Deşi numele organizatorului mă duce cu gândul la o firmă aeriană, târgul cu pricina nu are conexiuni aviatice. Ce-i drept, nu era tocmai momentul potrivit să organizezi un târg cu profil aviatic, având în vedere tragedia recentă de la Smolensk. ATE Carpatia este, de fapt, o asociaţie de turism şi ecologie care organizează în aceste zile un Târg de artizanat şi handmade.



Mesajul prin care i-au convins pe ţăranii care se pricep la artizanat îmi imaginez că a fost ceva de genu’: „Bade, vino la târgul nostru şi business-ul tău cu artizanat îşi va creşte ameţitor cota de piaţă. O să ai un share de piaţă de o să-ţi dai vecinul pe spate. Fie că e vorba doar de un start up, fie că developmentul e avansat, locul tău este la târgul nostru de artizanat şi handmade. Pe toată durata târgului, vei avea full time la dispoziţie broadband wireless internet. Totul, on the house! Ratecardul cu taxele de participare îl găseşti pe site-ul nostru.”

Mai mult ca sigur, mulţi dintre participanţi au înţeles doar că se duc la un târg de artizanat şi încă ceva.

Scris de Calin | Friday, 16.04.2010 08:19 Social

National Cinematografic