• Din torpedou lipsea parandărătul convenit când au „câștigat” turcii licitația;

• Pensionarii se plâng că scaunele au aderenţă prea mare şi e greu să împingi pe cineva de pe ele;

firea-autobuzele-turcoaz.jpg • Când se urcă mulţi pasageri în ele, autobuzele încep să pută îngrozitor a transpirație;

• Sunt vopsite în interior într-o culoare care-i face aproape invizibili pe controlori;

• Cartea tehnică nu are instrucţiuni pentru tras motorina din rezervor;

• Pe post de claxon e o înregistrare cu Gabi Firea cântând muzică populară;

• Unele au defecţiuni grave. Trec pe roşu, nu opresc în staţie şi le arată semne obscene altor şoferi;

• Pentru uniformitate, autobuzele vechi vor fi date pe dinafară cu vopsea turcoaz, iar cele noi, pe dinăuntru cu jeg;

• Au garda la sol prea mică şi nu pot duce pelerinii din Voluntari la mormântul lui Arsenie Boca;

• Calitativ, autobuzele nu stau chiar așa rău cum s-a spus. Au fost refuzate de India, nu de Congo!

• Geamurile au un defect major de fabricaţie și prin ele se vede jegul din Bucureşti;

• Contactele sunt montate prost şi când apeşi pe buton se deschide uşa în alt autobuz;

• Firma Otokar susţine că autobuzele nu au fost construite, ci găsite;

• Unele autobuze vor circula pe traseele tramvaielor, pentru că pe afişaj încape o singură cifră;

• Banii pentru ele reprezintă doar un avans. La vară Primăria Bucureşti va trimite 300 de pensionari în Turcia, să devină ieniceri;

• Dacă validezi un bilet se aude o voce:  “Teşekkür ederim, Valide Sultan”.

Join us in our attempt to change the world through technology. We're looking for Deep Learning Research Engineers to help us solve intelligence in the most innovative domains out there. Apply today!

Scris de TNR | Tuesday, 04.12.2018 16:47 Social

National Cinematografic