cersetor_manechinMăsurile de austeritate impuse de criza economică au inspirat creatorii de modă, care au sesizat imediat potenţialul artistic ar lipsei de bani. Primele colecţii de austeritate au invadat deja prezentările de modă, trasând în linii mari tendinţele pentru acest sezon. Se pare că trendul verii impune o vestimentaţie foarte bogată în zdrenţe decolorate de vreme.

 

 

Foarte căutate sunt hainele de acum doi ani şi încălţările fraţilor mai mari, care le-au rămas mici. Accesorizarea nu trebuie să omită sacoşile de hârtie pline cu pet-uri, în care sunt păstrate cele necesare vieţii de zi cu zi: mucurile de ţigări adunate de pe jos, coctailul din resturi de suc scurs din pahare şi ipodul călcat de maşină.

 

Celebrul creator de modă Karl Lagerfeld a fost primul care a prins ideea austerităţii ca trend. Surprins de reporterii TNR în timp ce cosea o bucată de pâine uscată pe o perucă, Lagerfeld a declarat că modele preferate pentru noua sa colecţie Pret-a-manger sunt cele afectate de maladii incurabile, anorexicele şi invalizii de război. „E fabulos să fii sărac! Sărăcia este foarte şic, scoate la iveală partea cool a omului. Lenjeria intimă curată are viciul de a ascunde personalitatea omului din spatele chiloţilor. Lenjeria unui muritor de foame bolnav este mult mai sinceră, deschisă. De aceea următoarea mea colecţie va fi inspirată din chimioterapie.”

 

beretnr4bnnrmic.png

Mai repede decât unii chelneri la terasă! Dacă stai în București și-ți comanzi berea noastră TNR, o primești în mai puțin de 2 ore. Iar dacă se întâmplă vreo calamitate și nu-ți ajunge în 2 ore, ai 20 de beri gratis de la noi.

Scris de adi | Monday, 07.06.2010 16:30 Social

National Cinematografic