Compania Procter&Gamble, producătoare a şamponului Head&Shoulders şi a detergentului Ariel,  a lansat o campanie împotriva Necuratului. Reprezentanţii multinaţionalei au precizat că vor să se implice mai mult în viaţa comunităţii, poate chiar şi în viaţa de după moarte. De aceea, strategia de PR a companiei a luat o turnură cumva religioasă.


Iată ce a declarat coordonatorul departamentului PR Procter&Gamble Romania, în exclusivitate pentru TNR: "Dacă tot scoatem pe piaţă cele mai bune produse pentru curăţat, de ce să nu ne implicăm şi în lupta împotriva Necuratului? Necuratul nu este bun, nu este igienic în primul rând. E dat dracului, poate provoca o grămadă de boli."

Primea reclamă din această campanie va fi pentru detergentul Ariel şi va avea următorul scenariu. O gospodină pune detergent obişnuit în maşina de spălat şi o porneşte (nu înainte de a scoate din interiorul maşinii mâna cu care a îndesat acolo rufele murdare). Două ore mai târziu, când întinde rufele la uscat, femeie exclamă: “Uite petele dracului, nu s-au curăţat!” În secunda următoare apare un înger care îi recomandă noul Ariel, pe bază de tămâie. La sfârşit, sloganul: “Ariel cu tămâie. Nici cea mai a dracului pată nu-i rezistă.”

Potrivit unui comunicat al companiei, Procter&Gamble urmează să scoată, până la sfârşitul acestui an, şi un săpun pentru curăţarea sufletului.

beretnr4bnnrmic.png

Mai repede decât unii chelneri la terasă! Dacă stai în București și-ți comanzi berea noastră TNR, o primești în mai puțin de 2 ore. Iar dacă se întâmplă vreo calamitate și nu-ți ajunge în 2 ore, ai 20 de beri gratis de la noi.

Scris de Dan | Tuesday, 08.06.2010 17:04 Social

National Cinematografic