emag_are_produse_dezasamblatePanică printre clienţii eMAG! Ca să reducă preţul produselor electronice, magazinul on line a preluat modelul Ikea şi a livrat în ultimele săptămâni exclusiv produse dezasamblate. Clienţii se plâng că stau cu săptămânile ca să-şi asambleze telefoanele sau electronicele pe care le achiziţionează.

“Am crezut că fac o afacere, că iau un telefon la un preţ bun. Dar nu merită. După mai bine de o săptămână, telefonul meu e doar parţial asamblat. eMAG ar trebui să-şi schimbe actualul slogan, «Bucurie la cutie», cu unu mai aproape de adevăr: «Muie la cutie»”, s-a revoltat un client eMAG.

De multe ori, clienţii comandă un produs, iar după asamblare obţin un altul. Sunt chiar şi cazuri în care clienţii habar nu au ce produs ar trebui să fie în cutie. “Am primit cadou de la colegi o cutie cu piese electronice, dar n-am găsit nici un manual. Nici până acum nu mi-am dat seama ce produs electronic ar trebui să obţin după asamblare”, s-a plâns un astfel de client.
beretnr4bnnrmic.png

Mai repede decât unii chelneri la terasă! Dacă stai în București și-ți comanzi berea noastră TNR, o primești în mai puțin de 2 ore. Iar dacă se întâmplă vreo calamitate și nu-ți ajunge în 2 ore, ai 20 de beri gratis de la noi.

Scris de Calin | Thursday, 20.10.2011 15:17 Social

National Cinematografic