Dacă vă întrebaţi cum arată revelionul oamenilor cu probleme la mansardă, textul ăsta v-ar putea oferi nişte răspunsuri.

Alaltăieri, în seara de revelion, Faur Isaia s-a trezit că are chef să meargă la operă. Şi culmea, chiar se juca ceva în seara aia la Opera Română din Timişoara. Partea proastă e ca Faur Isaia nu avea bilet, ceea ce l-a făcut să apeleze, logic, la planul B: ca să intre, a bătut-o pe şefa de sală. Mai mult chiar, a bătut-o măr, precizează presa, probabil pentru cei care se întrebau ce fruct a bătut-o Faur Isaia pe şefa de sală a Operei din Timişoara.


Atunci când niciun obstacol n-a mai stat în calea lui, Faur Isaia a intrat imperturbabil, demn, să vadă spectacolul. Deşi tocmai se păruise ca un neam prost cu femeia aia, arăta ca scos din cutie. Lumea era a lui, făcea poze spectatorilor, actorilor, oamenilor care încercau să-i pună cămaşa de forţă. Pe scurt, îi deranja pe toţi, singurii satisfăcuţi de comportamentul lui erau cei care de mult se întrebau ce ar face un cocalar la operă.

Până la urmă, Faur Isaia a fost scos afară de spectatori care, mă scuzaţi, l-au deferit justiţiei.

Pentru cine nu ştie de unde să ia numele ăsta, câteva cuvinte despre Faur Isaia. El e omul ăla care, în decembrie 2000, l-a atacat cu cerneală pe Constantinescu. După incident, în ciuda probelor video, Isaia a jurat că nu i-a dat cu cerneală preşedintelui nici peste faţă, nici în plex. Până la urmă, a recunoscut doar că l-a împins puţin cu cerneală, nimic mai mult.

Scris de Dan | Saturday, 02.01.2010 14:20 Social

National Cinematografic