cocacola_si_cocalari_romaniLa scurt timp după ce ideea de a vinde plăcuţe de înmatriculare cu nume de români, să aibă toţi şoferii de microbuze cum să fie identificaţi după accident, s-a cam fumat, o nouă idee de marketing răvăşeşte piaţa. În comerţ au apărut peturi şi cutii noi de Coca-Cola cu prenume pe ele, “Ion”, “Costel” sau “Maria”.

“Tipul care a venit cu ideea asta valorează greutatea lui în ciorbă”, a declarat şeful Coca-Cola România, Aurel Plopeanu. “Acum, când iese lumea în faţa blocului, să spargă seminţe şi să bage o caterincă, nu mai încurcă sticlele de cola între ele”, a precizat acesta.

Reprezentanţii companiei mamă au fost surprinşi de imaginaţia românilor în materie de nume. “Ne aşteptam să fie de succes numele clasice, creştine, când colo clienţii ne-au cerut mai mult cele pe care scrie Gianni Valoare, Bo$$ de Bo$$,  Sandu Ţiganu sau Dulcik Skumpyk”.
Scris de Eftimie | Monday, 27.05.2013 03:31 Social

National Cinematografic