Campanie de fidelizare! La trei beri cu lămâie cumpărate primeşti un pachet de tampoane

O companie care produce bere cu lămâie a lansat recent pe piaţă o campanie inedită de fidelizare a consumatorilor. Astfel, promoteriţele companiei merg din bar în bar şi oferă clienţilor, la fiecare trei beri cu lămâie cumpărate un pachet de absorbante intime.

“Toată lumea ştie că, atunci când bei multă bere îţi vine să te pişi. De-aia ne-am gândit că n-ar strica, dacă tot sunt în berărie şi beau bere cu lămâie, să profite de ocazie să se simtă fresh toată seara”, a declarat VP-ul de marketing al companiei care a avut această strălucită idee.

Campania va dura vreme de trei luni de zile, după care va fi înlocuită cu o alta, dedicată tot publicului ţintă. “Cei care insistă să bea bere cu lămâie sau cu fructe vor primi, prin tragere la sorţi, diverse alte premii cum ar fi cutii de farduri, rujuri, şedinţe de epilare şi bronzat şi, marele premiu, o rezervă pe lubrifiant să-i ajungă o viaţă întreagă”.

Scris de Eftimie
21 septembrie 2013 04:09

Alte articole

Vezi mai mult