Corporatiștii organizează azi tradiționalul meeting în care stabilesc ce farse vor face de 1 Aprilie

Dacă lucrezi și citești acest text, grăbește-te. Ședința în care se stabilesc farsele de 1 Aprilie a început deja. Chiar în acest moment un project manager, un office representative și un creative director conduc în corporațiile din România adevărata ședință care anunță primăvara, cea în care se stabilesc ce farse se vor face de 1 aprilie. 

Până nu demult farsele de 1 aprilie erau făcute la întâmplare: de la pastă de dinți pe clanță la muștar iute în prăjituri, nimic nu era planificat cum trebuie, nu exista feedback sau follow-up. Noua organizare comunistă permite însă o planificare a acestor glume, urmând a se folosi doar cele testate în anii anteriori, care au dovedit succes și o bună implementare în colectiv. Ședința urmează a fi una normală, de doar 14 ore, cu pauze de țigară și rehidratare.

„Există o tot mai consistenă presiune pentru a genera o orientare către client, mai ales într-un cadru social în care comunicarea nu mai este unidirecțională. Scalabilitatea noastră progresivă influențează capacitatea de a atinge target-ul dorit. Scopul nu este inovarea de dragul principiilor de putere organizațională ci de a face un benchmark asupra impactului retroactiv în managmentul HR în vederea maximizării efectelor de side-shifting, strategic value added subplanning și gaming theory în cadrul unui bussines care este deja generează sinergie și modularitate. Our wide-spectrum, siloed and context-aware lessons learned gradually empower the steering committee. The steering committee fleshes out our competitive success. As a result, structure and intelligence empower the key people. The resource strategically identifies soft cycle issues, while a siloed cross-breeding fosters the core market. The Managing Co-Head of Business Operations addresses an excellence. The resources whiteboard our transparent, parallel, phased and accelerating best practices. In the same time, credible paradigms influence the enablers. The customers think differently using a communication. As a result, image and self-efficacy revolutionise corporate and decentralized convergences. Document and discipline target the account executive over the long term. The partners target the tolerably expensive contents.”, a explicat Jon Ivașcu, junior CBO la o companie din Pipera. 

Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți încânți prietenii cu postările noastre și acolo.

30 martie 2016 07:32
Citește mai mult despre: corporatisti sedinta

Comentarii 0 comentarii

Alte articole

Vezi mai mult