eMAG a preluat modelul Ikea şi livrează aparatura electronică dezasamblată

Panică printre clienţii eMAG! Ca să reducă preţul produselor electronice, magazinul on line a preluat modelul Ikea şi a livrat în ultimele săptămâni exclusiv produse dezasamblate. Clienţii se plâng că stau cu săptămânile ca să-şi asambleze telefoanele sau electronicele pe care le achiziţionează.

“Am crezut că fac o afacere, că iau un telefon la un preţ bun. Dar nu merită. După mai bine de o săptămână, telefonul meu e doar parţial asamblat. eMAG ar trebui să-şi schimbe actualul slogan, «Bucurie la cutie», cu unu mai aproape de adevăr: «Muie la cutie»”, s-a revoltat un client eMAG.

De multe ori, clienţii comandă un produs, iar după asamblare obţin un altul. Sunt chiar şi cazuri în care clienţii habar nu au ce produs ar trebui să fie în cutie. “Am primit cadou de la colegi o cutie cu piese electronice, dar n-am găsit nici un manual. Nici până acum nu mi-am dat seama ce produs electronic ar trebui să obţin după asamblare”, s-a plâns un astfel de client.

Scris de Calin
20 octombrie 2011 13:10

Articole asemanătoare

Vezi mai mult