Ikea retrage de pe piață un scaun că nimeni nu putea să-i pronunțe numele

Compania suedeză IKEA îndeamnă toți clienții care dețin un scaun rotativ să nu-l folosească și să-l dea retur pentru a-și primi banii înapoi. În urma testărilor interne dar și a reclamațiilor venite de la clienți s-a stabilit că este imposibil de pronunțat numele produsului și asta-l face greu de folosit, căutat, revândut sau utilizat.

Reprezentanții companiei le recomandă clienților care au cumpărat scaunul să nu îl mai folosească și să contacteze IKEA pentru a li se rambursa integral suma plătită pe produs. IKEA încearcă astfel să se apere de procesele care vor urma, numeroși clienți susținând că au făcut fracturi de limbă încercând să explice prietenilor ce model de scaun și-au luat.

„În mod normal folosim nume suedeze pentru colecțiile noastre dar, de data aceasta, la fabrica chinezească unde se fac toate produsele noastre a fost o grevă, probabil de la covid, și calculatorul a ales un nume la întâmplare pentru produs, ceva cu AI, care să pară că e de la IKEA”, susțin reprezentanții companiei.

Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți încânți prietenii cu postările noastre și acolo.

22 decembrie 2022 16:21
Citește mai mult despre: ikea scaun

Comentarii 0 comentarii

Alte articole

Vezi mai mult