Insula Iubirii, depăşit la audienţă de reality show-ul Golful Felaţiei, de la ProTV

Degeaba s-au chinuit concurenții de la „Insula Iubirii” cu noi și noi poziții sexuale în cadrul emisiunii concurs. Câștigătorul de ieri seară, cel puțin la audiențe, a fost tot ProTV care a contracarat rapid lansând reality-show-ul „Golful Felației – Fellatio Gulf”, tot un format Endemol. Emisiunea a atins un vârf de audiență de 3 milioane de telespectatori, cu mult peste rivalul de la Antena 1.

Emisiunea este similară cu „Insula Iubirii”. Cinci cupluri merg în Caraibe unde sunt despărțite, băieții urmând a rezista tentației de a primi o felație de la cinci bagaboante angajate de producători iar fetele să reziste tentației de la face o felație celor 5 stripări aflați și ei în golf. La finalul emisiunii le sunt prezentate imagini cu partenerul și sunt întrebați dacă vor să mai fie împreună sau e suficient cât a văzut până acum.

„Tot timpul m-am întrebat dacă Mihai m-ar mai iubi dacă aș face o felație unui necunoscut într-o emisiune TV, în fața a 3 milioane de telespectatori, undeva în Caraibe. Vreau să văd dacă relația noastră este una puternică sau e doar o iubire de-o vară. Dacă mă iartă, atunci știu că mă iubește și mă voi căsători cu el”, mărturisește Irina, concurentă la „Golful Felației”.

Câștigătorul concursului se va alege la numărul de centimetri, cel care a săvârștit cea mai multă felație urmând a încasa un premiu de 3000 de dolari și un voucher 1000 de euro la Băneasa Shopping City.

Scris de Eftimie
22 octombrie 2018 16:10

Articole asemanătoare

Vezi mai mult