Marketing cu cap: O librărie bucureşteană distribuie laxative gratis, ca să promoveze cititul

Nu e un secret că românii nu mai citesc: o arată şi cele mai recente sondaje, potrivit cărora doar 5% dintre concetăţenii noştri aleg ziarele, revistele şi cărţile în defavoarea îndrăgitului smartphone. Cu toate acestea, există încă speranţă! Un studiu a relevat că lectura e încă în topul preferinţelor concetăţenilor atunci când stau, dintr-un motiv sau altul, pe WC.

Aflând acestea, un librar din Bucureşti a reuşit să-şi tripleze vânzările în doar câteva zile apelând la un tertip simplu: le oferă bomboane gratis tuturor celor care calcă pragul stabilimentului său. Nu orice bomboane, evident, ci unele injectate cu un laxativ puternic, care provoacă spasme prelungi şi susţinute ale colonului, rectului şi sfincterului anal.

“Mulţi dintre clienţii noştri au petrecut şi 8 ore pe zi pe closet, devorându-i pe clasicii ruşi, câte 700 de pagini într-o singură şedinţă”, mărturiseşte librarul. “Constatând că şi-au terminat cărţile din casă, se întorceau să mai ia câteva, pentru orice eventualitate, şi pac!, le mai strecuram în sacoşă o bomboană. Încă o noapte închişi în budă, încă un Dostoievski, un Turgheniev…”

“Poate părea puţin neetic, dar promovăm lectura mai eficient decât toate ONG-urile la un loc. Încercaţi o bomboană, o să citiţi de-o să vă…”, adaugă inventivul afacerist, “…pe voi!”

Loturile de bere TNR sunt întotdeauna limitate, că vindem doar ce n-apucăm să bem noi. Hai, fă repede o comandă, până n-o bem noi pe toată!

Scris de Vasile
15 aprilie 2014 03:04

Alte articole

Vezi mai mult