Mega Image inaugurează lanțul Shop & Let It Go, dedicat persoanelor proaspăt ieșite dintr-o relație

Mega Image lansează noul brand ”Shop & Let IT Go”, pentru cumpărătorii care au ieșit recent dintr-o relație (preferabil) de lungă durată. Acesta presupune încurajarea aprovizionării zilnice, fără a trezi suspine și amintiri din trecut.

”Știm cât de dureros este să ieși dintr-o relație și să suferi după sufletul pereche, care a decis brusc să plece pe alte meleaguri, mai fertile și cu mai multe oferte de sex opus. Tocmai de aceea, am venit cu o idee briliantă, aceea să oferim publicului, afectat de cele de mai sus, (complet dezinteresat și cu bunăvoință nelimitată), un nou lanț de magazine dedicat în exclusivitate. Ne gândim că poate clienții, când se aflau într-o relație, își făceau cumpărăturile în Mega Image și Shop&Go, legând amintiri, atunci când umpleau coșurile și își cheltuiau salariul împreună, pentru aprovizionarea casei, iar acum, tocmai acest lucru îi va face să evite magazinele noastre clasice”, explică Pierre de Cebal, șeful diviziei Omniprezență a grupului Delhaize.

Noul brand este foarte bine gândit, astfel încât nu oferă promoții de tipul ”1+1 gratis”, ca să nu trezească amintiri dureroase, nu pune la dispoziție pachete de semințe de tip Economy Size, care în mod normal s-ar ronțăi în 2 și evident, nu comercializează prezervative sau sticle de băutură mai mari de 0.5 litri. ”Este magazinul tău și numai al tău! Nu-l împarți cu nimeni!” – anunță Pierre de Cebal.

Autor: Mădălina

Scris de TNR
28 mai 2014 13:05

Articole asemanătoare

Vezi mai mult