Eficienţa videoclipurilor care te îndeamnă să mergi în diferite locuri - de exemplu la vot sau la biserică - e pusă din nou la îndoială! Un studiu realizat de Institutul pentru Virale din Tâncăbeşti arată că ţara noastră e mereu în topul consumatorilor de alcool DEŞI nimeni nu a făcut vreodată un clip viral cu "Mergi la băut".

teleormaneni_birt_satesc2.jpg "Când intru pe facebook, văd zeci de actori, vloggeri sau manelişti care mă îndeamnă să merg la vot sau să aleg pe nu ştiu cine", spune Aurel, persoană chestionată. "Nimeni nu-mi spune 'Aurel, du-te la cârciumă' sau 'Aurel, bea-ţi minţile'. Cu toate astea, la sfârşitul zilei o să mă găsiţi la birt, nu la vot."

"O fi fiindcă votul e deschis doar o dată la câţiva ani, în timp ce cârciuma e non stop? O fi fiindcă băutura îmi aduce satisfacţie imediată, în timp ce gafele ăstora de la Bruxelles ajung la mine cu zile întregi întârziere?", se întreabă Aurel, pregătit să se întoarcă la bodega preferată pentru încă o cercetare serioasă.

Scris de Vasile | Friday, 24.05.2019 16:39 Social