Numele de cămătari, căutate de marile companii pentru product placement!

Revoluţie pe piaţa media! Deoarece cămătarii au ajuns cel mai mediatizat subiect din presa de la noi, agenţiile de publicitate se bat acum pentru a plasa branduri celebre în numele acestor simpatice personaje. „30 de secunde de publicitate pot costa zeci de mii de euro”, spun analiştii media, „însă dacă facem product placement în numele cămătarilor, ziariştii şi prezentatorii de ştiri vor fi obligaţi să le spună numele pe post la ore de maximă audienţă şi vom creşte notorietatea lor practic gratis. În plus, cămătarii sunt pe trend, sunt extrem de populari, cine nu ar dori să îşi asocieze imaginea cu ei?”

Conform unor informaţii confidenţiale din piaţă, deja HP şi Dell licitează pentru a brandui clanul „Butoane” iar Bricostore, Praktiker şi Hornbach, pentru Gypsi Gypsanu, considerat revelaţia anului în acest domeniu. Nuţu Cămătaru, considerat de specialiştii în branding un nume care generează încredere, este curtat de BCR, BRD şi Raiffeisen. Reprezentanţii celor trei bănci spun că ar fi o mare realizare ca numele lor să fie rostit imediat după cel al popularului interlop şi că, în plus, astfel ar transmite şi un mesaj clar asupra politicii lor de credite, fără să mai aibă nevoie de spoturi în care să detalieze dobânzile, comisioanele sau DAE. Producătorii de ţigarete sunt cei mai defavorizaţi, ca urmare a decesului lui Gigi Kent. În schimb, editurile de carte didactică sunt fericite că au la dispoziţie clanul Sadoveanu.

Scris de TNR
15 noiembrie 2011 15:11

Articole asemanătoare

Vezi mai mult