Pentru că profiturile făcute de pe urma mașinilor aduse din Germania nu mai sunt ca pe vremuri, samsarii autohtoni s-au reorientat spre o afacere mult mai bănoasă: acum aduc de la nemți bucăți de autostradă, pe care le vând în târgurile auto.

autostrada_germania_vanzare.jpg ”Hai, șefu, să-ți dau bucata asta de autostradă! A aparținutut unei bătrinici, care o avea din fața casei până la piață, a rulat puțin pe ea” sau ”A stat mai mult închisă, nu s-a rulat aproape deloc pe ea, e ca nouă” sunt doar câteva abordări cu care samsarii încearcă să-i convingă pe români să cumpere bucăți de autostradă aduse din Germania.

Reputatul analist Decebal Popescu spune că exact cum parcul auto al României s-a dezvoltat cu mașini aduse din afara țării, la fel ar trebui să se întâmple și cu infrastructura rutieră. ”E singura soluție să avem și noi autostrăzi”, spune acesta. ”Iar cele aduse din Germania sunt și mai ieftine decât cele făcute în România, dar și mult mai bune: una de 5-7 ani din Germania arată infinit mai bine decât una proaspăt inaugurată la noi.”

Scris de Calin | Sunday, 12.03.2017 12:05 Social

National Cinematografic