Introducerea butoanelor de reacții va produce un seism pe piața nemuncii similar cu criza din 1933 sau ciuma neagră, de la jumătatea secolului XIV. Numărul specialiștilor în social media, care până acum teoretizau doar like-ul sau share-ul ar putea crește cu până la 600%, urmând a apărea specializări pentru fiecare reacție de pe Facebook.

social media experti.jpg

„Dacă până acum orice șomer care lua 5 like-uri pe Facebook devenea automat specialist social media, după ce participa și la o conferință cu alții la fel ca el, acum lucrurile se vor nișa și mai mult. Oamenii care obțin 3 «haha»-uri vor fi «senior social media strategist», cei cu peste două «love» vor fi «digital evanghelist» iar cei cu mai mult de cinci «wow» vor putea să-și ia titlul de «socialfeed analyst»”, a declarat un expert în social media care practică această meserie la coloane la Romană. 

Efectul asupra economiei va fi, însă, covârșitor, pentru că oameni care în mod normal ar trebui să ocupe sutele de posturi vacante de chelneri, tractoriști sau curieri, se vor dedica unor meserii inutile, fiind o povară și mai mare pentru părinții care le trimit bani de-acasă să supraviețuiască la oraș.

Scris de Eftimie | Thursday, 25.02.2016 13:12 Social

National Cinematografic