Atenție, bucureșteni! Condițiile în care veți primi căldură de la sistemul centralizat de termoficare s-au schimbat dramatic anul acesta. RADET monitorizează atent social media și în urma semnalelor primite din rețelelor sociale stabilesc unde trebuie dat drumul la căldură. 

radet-statusuri.jpg

„Când pui un status pe Facebook se face și geotagging și se știe exact unde este frig. N-are rost să irosim agentul termic la întâmplare. Poate în Drumul Taberei e mai cald decât în Berceni și atunci îi sufocăm degeaba pe oamenii ăia”, a declarat Costel Panait, directorul general RADET.

Nu vor fi luate în considerare posturile editate sau „sponsored posts”. „Cine are bani de sponsored posts are bani de un radiator în cameră. Noi nu facem aici caritate pentru toți bogații”, a precizat omul de la RADET. Factura la căldură va fi influențată de cei câte like-uri și share-uri primești la postare. Tototdată, cei care fac și o poză frumoasă de pus pe instagram vor primi căldură dublă, caloriferele urmând a fi încălzite până la 170 de grade celsius.

Join us in our attempt to change the world through technology. We're looking for Deep Learning Research Engineers to help us solve intelligence in the most innovative domains out there. Apply today!

Scris de Eftimie | Wednesday, 12.10.2016 14:19 Social

National Cinematografic