Lecție aspră de marketing învățată de sclifosiții cu food-truck-uri veniți la un festival de acest gen în Capitală. În parcare a venit și o tarabă cu mici, la 2,5 lei bucata, pâine și muștar incluse. Evident, coada la mici era imensă și la vrăjelile scumpe, gen frigărui, tapas nu era nimeni.taraba_mici_festival.jpg

O singură tarabă mai ținea pasul cu grătarul de mici, aceea de pleșcaviță, unde ți se oferea totuși o bucată mare de carne la un preț decent, și nu ce oferă toți ceilalți, adică un zgârci dat cu oțet balsamic, pe care un bărbos cu tupeu îți cere 25 de lei, și mai și stai zeci de minute să ți-l facă, pentru că el e preocupat să pună haștaguri pe Instagram.

”Burgerii ăia au 15 cm înălțime, n-ai cum să-i bagi în gură. Și doar Burger King din aeroport are prețuri mai nesimțite decât fandosiții ăștia cu așa-zis-ul lor gourmet, niște mâncăruri obosite, pentru oameni care n-au avut imaginație nici să se ducă până la Poiana Țapului în weekend”, spune un participant.

Românii nu sunt proști și au sesizat imediat că de banii ceruți la intrare puteau să-și ia 6 mici în parcare: ”Trebuie să fii tâmpit să dai 25 de lei pe un hotdog, de exemplu. De 25 de lei îți iei 10 mici și îți faci și selfie cu nea Petrică, grataragiul”, declară Marian Coltea, pasionat de mici.

Scris de Ionut | Saturday, 30.06.2018 12:35 Social

National Cinematografic