Tramvaiul 41, noul brand turistic românesc în locul lui Dracula

Ţara noastră a scăpat de blestemul asocierii cu Dracula! Noul brand turistic în Occident al ţării noastre este tramvaiul 41 care, după Înţepător, Onanist şi accidentul din Pasajul Lujerului, este considerat de străinii care vor să vină în România cea mai interesantă atracţie locală. Autocare pline ochi aduc în fiecare zi la capătul liniei 41 de la Ghencea mii de turişti japonezi dornici să se pozeze cu această legendă a României iar RATB se gândeşte deja ca pe această linie să se circule doar cu bilete de muzeu.

„Are tot ce-i trebuie”, spune un turist american venit special în Bucureşti pentru a vedea faimosul tramvai 41, „sex, senzaţii tari, monştri, nebuni. Nu înţeleg de ce nu aţi popularizat până acum această atracţie a ţării voastre, e cea mai tare chestie pe care o aveţi.”

Deja vânzătoarele de şerveţele parfumate trei pachete la zece mii s-au reprofilat pe suveniruri – cele mai populare fiind sacoşele de rafie în miniatură, reproducându-le la scara 1:10 pe cele autentice, cărate de călătorii din 41. Îndrăgitul „Tântân” şi-a adăugat şi el la repertoriu câteva melodii ale lui Lady Gaga şi Justin Bieber.

Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți încânți prietenii cu postările noastre și acolo.

Scris de TNR
12 mai 2012 11:31

Comentarii 0 comentarii

Alte articole

Vezi mai mult