Tranzacţia anului în presa românească: pliantul Kaufland a fost cumpărat de Mega Image

O tranzacţie de milioane zguduie piaţa presei tipărite din România! Pliantul Kaufland, considerat de mulţi ultimul bastion al jurnalismului independent, a fost cumpărat de Mega Image – o companie puţin cunoscută, dar cu o cifră de afaceri de sute de milioane de euro, aparţinând grupului belgian Delhaize.
Fondatorii pliantului Kaufland garantează însă că pliantul îşi va menţine independenţa editorială. „Vom continua să reflectăm realist preţurile de la Kaufland, iar redacţia va avea mereu ultimul cuvânt din integrama de pe ultima pagină”, a declarat Decebal Popescu, editorul raionului de peşte şi fructe de mare.
„S-au vândut şi ăştia. O să întind alt pliant în chiuvetă când îmi tund barba. Am auzit că Leroy Merlin are pagini destul de mari”, şi-a dat cu părerea Tomiţă, 44 de ani, cândva un utilizator fidel al pliantului Kaufland.
De-a lungul anilor, pliantul Kaufland a adus în atenţia publicului promoţii considerabile, ca 50% reducere la îngheţata Haagen Dasz sau celebrul caz „2+1 gratis la pungi de gunoi Funny Bunny”. Cu toate acestea, au existat îngrijorări privind situaţia financiară a pliantului pe măsură ce publicul a migrat spre cataloagele cu oferte online.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.