Un român așteaptă ciorba de 2 zile, că s-a angajat chelnerul la Apele Române

Nervi și ochi dați peste cap într-un restaurant din Capitală, unde un client încă așteaptă ciorba comandată acum două zile, fără să știe că între timp chelnerul care i-a luat comanda s-a angajat la Apele Române pe un post de inginer. Omul deja a auzit de 174 de ori expresia ”mai durează un minuțel” și a mâncat șase baghete în așteptarea comenzii.

Ce e și mai umilitor e că chelnerul a mai venit pe la masă de câteva ori, cu niște colegi, și i-a zis clientului: ”Ce faci, bă, săracule, tot aici ești?”, spune Marian, clientul care încă așteaptă ciorba. El spune că e impresionant ce program flexibil au cei de la Apele Române: ”Au venit la prânz la 11:30, au fost serviți înaintea mea, au comandat băutură și au rămas până seară, când au venit niște panarame, posibil colege de-ale lor”, spune bietul român.

Clientul se jură că nu va părăsi localul până nu va primi ciorba: ”Sunt angajat la Tarom, prezența fizică nu e ceva important acolo, așa că pot să stau în cârciumă zile întregi fără să mă tragă cineva de mânecă. Pot spune chiar că fac ore suplimentare și muncă de teren, și voi încasa sporuri uriașe”, explică Marian.

Noi tocmai ne-am desfăcut câte o bere TNR. Tu ce mai aștepți? bereatnr.ro/shop

Scris de Ionut
7 februarie 2021 23:02
Citește mai mult despre: Apele Române chelner ciorbă

Alte articole

Vezi mai mult