Pentru ăia de la tabloide, cel mai important e cum prezintă o ştire, nu ce s-a întâmplat efectiv. Orice vedetă, chiar şi una despre care n-a auzit nimeni, e suficient să meargă la colţ să-şi ia un pachet de ţigări pentru a atrage atenţia tabloidelor. O s-o vezi a doua zi în tabloide, sub diverse titluri: „Ce neglijent te îmbraci!”, „Nu ştiai că fumatul dăunează tenului?”, „Suprinsă de paparazzi noştri!” şi mai ştiu eu ce.



Uneori însă, abordarea tipică celor de la tabloide dă rateuri. Urâte. S-a întâmplat de exemplu ieri, în CanCan. Am rămas efectiv şocat de modul în care a fost prezentat faptul că Toja s-a dus să facă dragoste (vroiam să scriu „să fută”, dar cică nu e deontologic să folosesc acest termen) cu o vedetă Playboy. Deci, în loc de clasicul „Toja, sex cu o vedetă Playboy după înfrângerea cu Dinamo”, dau peste următorul titlu: „O vedetă Playboy i-a lins rănile lui Toja”. Nu zic că întâlnirea dintre cei doi nu a conţinut şi scene de lins, dar cu siguranţă nu de răni.

Dar, genialiatatea supremă autorul a manifestat-o în interiorul articolului. Deci, de ce s-a dus Toja acasă la o vedetă Playboy? Sigur nu v-aţi gândit la asta: „după evoluţia dezastruoasă şi înfrângerea din derby-ul cu Dinamo, columbianul s-a temut de singurătate în noaptea grea de după meci.” Pur şi simplu genial! Ăstuia sigur i-au zis părinţii când era mic că el a fost făcut din cauza fricii lor de singurătate.

Join us in our attempt to change the world through technology. We're looking for Deep Learning Research Engineers to help us solve intelligence in the most innovative domains out there. Apply today!

Scris de Calin | Friday, 19.03.2010 21:00 Monden

National Cinematografic