Pentru ăia de la tabloide, cel mai important e cum prezintă o ştire, nu ce s-a întâmplat efectiv. Orice vedetă, chiar şi una despre care n-a auzit nimeni, e suficient să meargă la colţ să-şi ia un pachet de ţigări pentru a atrage atenţia tabloidelor. O s-o vezi a doua zi în tabloide, sub diverse titluri: „Ce neglijent te îmbraci!”, „Nu ştiai că fumatul dăunează tenului?”, „Suprinsă de paparazzi noştri!” şi mai ştiu eu ce.



Uneori însă, abordarea tipică celor de la tabloide dă rateuri. Urâte. S-a întâmplat de exemplu ieri, în CanCan. Am rămas efectiv şocat de modul în care a fost prezentat faptul că Toja s-a dus să facă dragoste (vroiam să scriu „să fută”, dar cică nu e deontologic să folosesc acest termen) cu o vedetă Playboy. Deci, în loc de clasicul „Toja, sex cu o vedetă Playboy după înfrângerea cu Dinamo”, dau peste următorul titlu: „O vedetă Playboy i-a lins rănile lui Toja”. Nu zic că întâlnirea dintre cei doi nu a conţinut şi scene de lins, dar cu siguranţă nu de răni.

Dar, genialiatatea supremă autorul a manifestat-o în interiorul articolului. Deci, de ce s-a dus Toja acasă la o vedetă Playboy? Sigur nu v-aţi gândit la asta: „după evoluţia dezastruoasă şi înfrângerea din derby-ul cu Dinamo, columbianul s-a temut de singurătate în noaptea grea de după meci.” Pur şi simplu genial! Ăstuia sigur i-au zis părinţii când era mic că el a fost făcut din cauza fricii lor de singurătate.

beretnr4bnnrmic.png

Dacă ți-a plăcut acest articol, sigur o să-ți placă și berea Times New Roman. Nu că vrem să ne lăudăm, dar ne pricepem la bere cel puțin la fel de bine ca la scris virale. Convinge-te singur: bereatnr.ro/shop!

Scris de Calin | Saturday, 20.03.2010 00:00 Monden

National Cinematografic