octavian_paler_nike_pantofiCunoscuta firmă de treninguri a decis, în sfârşit, să intre în secolul XXI şi să schimbe vechiul slogan comercial, cunoscut în lumea întreagă, cu unul mai actual, care se adresează unei noi categorii de consumatori. "S-au dus vremurile în care vindeam echipament sportiv din magazin, unui public cât de cât alfabetizat. Acum vrem să vindem şi unei nişe încă neexplorate, cea a cretinilor, cea mai mare piaţă după China", a declarat Bob Ferguson Ghyka, directorul de dezvoltare de la Nike.

Citatul ales este “Nu există viaţă mai pustie decât una care n-a iubit nimic, ştiind că într-o zi va pierde totul”, şi însumează, pe scurt, noua filosofie de maketing a companiei americane. "Vrem să promovăm dragostea de brand, fidelitatea cumpărătorilor şi a angajaţilor faţă de valorile companiei precum şi efemeritatea pantofului sport în raport cu universul, mai ales la călcâie şi şireturi".

Pentru drepturile de folosire a citatului din Octavian Paler, Nike va plăti României 300 de euro şi va construi în Lisa, comuna natală a autorului, o troiţă care-l va înfăţişa pe scriitor în timp ce se încalţă să plece la biblioteca din sat.

Join us in our attempt to change the world through technology. We're looking for Deep Learning Research Engineers to help us solve intelligence in the most innovative domains out there. Apply today!

Scris de Eftimie | Tuesday, 14.01.2014 15:58 Monden

National Cinematografic