elena-udrea_vrea_sa_fie_blonda_lui_baseElena Udrea a susţinut azi o conferinţă de presă, în cadrul căreia ne-a anunţat mândră că, începând de azi, are un brand personal: Blonda lui Băse. „Am investit peste 1 milion de euro în brandul personal. E ceva deosebit, e practic prima dată când o persoană publică din România îşi construieşte un brand, pe baza unor analize foarte serioase. Costisitoare, e adevărat, dar ele sunt făcute de profesionişti desăvârşiţi”, s-a lăudat Elena Udrea.

Udrea a atacat voalat tabloidele autohtone, pe motiv că evită s-o numească Blonda lui Băse: „Vreau să mi se spună «Blonda lui Băse» de aici încolo, nu altfel. Am remarcat cu surprindere că nici măcar tabloidele nu folosesc brandul meu, ceea ce este trist. De la ele aveam cele mai mari aşteptări. Chiar nu înţeleg de ce evită să-mi spună «Blonda lui Băse». Sigur e vorba de reavoinţă la mijloc”, acuză Udrea.

Ea a recunoscut în cadrul conferinţei de presă că unul din motivele care a stat la baza lansării brandului personal este folosirea frecventă de către presă a apelativului Nuţi, în diverse contexte, la adresa sa. „Nuţi nu rimează cu Louis Vuitton, trebuie să recunoaşteţi şi dumneavoastră asta”, a încercat să glumească Udrea.

Evident, alegerea noului brand ţine cont şi de rezultatele ultimului clasament al expunerii mediatice. „Recunosc, a contat faptul că «Blonda lui Bote» este persoana cu cea mai mare expunere mediatică din România, însă nu vreau să se spună că brandul meu e copiat. «Blonda lui Băse» nu trebuie confundată cu «Blonda lui Bote»”, a spus în încheiere ministra de la Turism.

Susține presa independentă! O poți face nu doar prin donații, ci și bând bere. Cumperi bere TNR, fie online din magazinul nostru, fie din hypermarketurile Carrefour și ajuți astfel proiectul editorial Times New Roman. Să curgă berea!

Scris de Calin | Wednesday, 08.09.2010 14:43 Monden

National Cinematografic