Un studiu îngrijorător dezvăluie o situaţie greu de explicat. 30% din bărbaţii care le spun iubitelor sau soţiilor că se duc la film ajung acasă mirosind a băutură, a parfum şi cu urme de ruj pe tricou. Oamenii de ştiinţă încearcă să stabilească mai precis la ce tip de film se duc aceşti bărbaţi, pentru a preveni astfel de situaţii.film_barbati.jpg

Bărbaţii veniţi de la film au ochii roşii, chipurile de la ochelarii 3D şi miros a băutură de la noul Pepsi cu ghimbir, conform propriilor declaraţii. Din bărbaţii veniţi de la film foarte mulţi au pierderi de memorie grave. 90% nu-şi amintesc la ce film au fost, sau dacă îşi amintesc filmul nu-şi amintesc decât vag acţiunea, ca şi cum ar fi văzut doar un trailer pe youtube în scara blocului chiar înainte să sune beţi la uşă.

Imediat ce vin de la “film”, pe bărbaţi îi sună cineva, dar ei dau repede telefonul pe silent. Femeile sunt uluite că nu răspund: “Dacă e cineva de la cinematograf, care vrea să-i spună că şi-a uitat chiloţii acolo? Că a venit fără ei”. Bărbaţii spun însă că telefonul rămăsese pe silent de la film, că ei nu sunt cocalari.

O altă concluzie a studiului e că în ultimul timp filmele sunt tot mai lungi. Un bărbat a fost într-o seară la toată trilogia Lord of the Rings, 9 ore, şi a venit atât de obosit că a urcat în patru labe până la etajul la care stă.

Scris de TNR | Monday, 16.09.2019 17:05 Monden

National Cinematografic