Campanie socială marca TNR: „Fură bicicleta unui hipster şi fă un copil fericit!”

TNR a decis să ia atitudine, după ce un studiu a scos la iveală un adevăr crud: numărul hipsterilor cu bicicletă îl surclasează pe cel al copiilor cu bicicletă. „Un semn evident că societatea noastră este bolnavă”, şi-a exprimat indignarea marele sociolog Decebal Popescu.

Dată fiind această situaţie dramatică, TNR a decis să iniţieze campania „Fură bicicleta unui hipster şi fă un copil fericit!”, în speranţa că astfel numărul copiilor care se vor bucura de o bicicletă va creşte spectaculos. Absolut toţi românii cu suflet care se vor implica în campania noastră vor avea de câştigat: vor face un hipster să plângă, un premiu care nu poate fi egalat de nici o sumă de bani.

Pentru cei care nu ştiu, bicicleta unui hipster este foarte uşor de identificat. Majoritatea sunt în culori vii, părând mai degrabă biciclete de femei, şi au abţibilde cu „Salvaţi Roşia Montană”, „Libertate pentru caii din Deltă” sau „Vama Veche nu mai e ce-a fost”. La fel, dacă pe ea scrie Pegas, asta garantează practic că ai dat peste bicicleta unui hipster.

Loturile de bere TNR sunt întotdeauna limitate, că vindem doar ce n-apucăm să bem noi. Hai, fă repede o comandă, până n-o bem noi pe toată!

Scris de Calin
11 octombrie 2013 10:10

Alte articole

Vezi mai mult