CEC lansează robotul Vadim, pentru clienții care au nemulțumiri

După robotul George de la BCR şi robotul Maria de la ING, un nou robot simpatic îşi face apariţia în sistemul bancar din România! E vorba de robotul Vadim, lansat de CEC pentru a procesa mai eficient plângerile clienţilor.

„Robotul Vadim, botezat după un comediant celebru din anii ’90, poate combate cu succes 90% din reclamaţii folosind o selecţie largă de formule pre-generate, de la ‘pitică şomâldoacă escroacă’ până la ‘te-a trimis Băsescu la furat’. În ultimă instanţă, dacă e nevoie de intervenţia unui operator uman, robotul Vadim îl cheamă imediat pe Marian, îngrijitorul telefonului”, explică Decebal Popescu, programator.

„Sincer, mi-e frică să mai vorbesc cu el. Deja am nevoie de terapie, şi l-am băgat în priză acum 10 minute”, spune Geani, beta tester al robotului Vadim.

Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți încânți prietenii cu postările noastre și acolo.

Scris de TNR
25 iulie 2022 12:01
Citește mai mult despre: robot telefonic Vadim

Comentarii 0 comentarii

Alte articole

Vezi mai mult