“Alo? Toţi operatorii noştri sunt angajaţi în alte convorbiri. Apelul dumneavoastră este foarte important pentru noi. Dar ai auzit-o pe-aia cu şoferiţa în parcarea mall-ului?”. Cam aşa sună o convorbire cu Matei V, cel mai îndrăgit operator de call center.

angajat_call_center_bancuri (1).jpg Matei duce customer support-ul la un nou level, spun şefii acestuia. Din proprie iniţiativă adaugă apelantul pe Whatsapp şi îi trimite cele mai noi meme şi clipuri de pe TikTok, respectiv filmuleţe cu pisici în cazul doamnelor. ”Sincer să fiu, cred că mulţi sună pentru că vor bancurile, şi nu consiliere”, spune şeful lui Matei.

“Vă rugăm rămâneţi pe linie pentru a păstra prioritatea la următorul banc. Vă mulţumim”- este un alt text standard din apelurile pe hold cu Matei. Acesta a fost îndrumat de prieteni şi cunoştinţe să-şi caute acest job la call center prin OLX: “Tu oricum ştii bancurile, de ce să nu faci şi bani din asta?”, i-ar fi spus apropiaţii.

Scris de Advert Einstein | Wednesday, 11.03.2020 13:54 Monden

National Cinematografic