Cel mai apreciat angajat Call Center. Cât stai pe hold îţi citeşte bancuri

“Alo? Toţi operatorii noştri sunt angajaţi în alte convorbiri. Apelul dumneavoastră este foarte important pentru noi. Dar ai auzit-o pe-aia cu şoferiţa în parcarea mall-ului?”. Cam aşa sună o convorbire cu Matei V, cel mai îndrăgit operator de call center.

Matei duce customer support-ul la un nou level, spun şefii acestuia. Din proprie iniţiativă adaugă apelantul pe Whatsapp şi îi trimite cele mai noi meme şi clipuri de pe TikTok, respectiv filmuleţe cu pisici în cazul doamnelor. ”Sincer să fiu, cred că mulţi sună pentru că vor bancurile, şi nu consiliere”, spune şeful lui Matei.

“Vă rugăm rămâneţi pe linie pentru a păstra prioritatea la următorul banc. Vă mulţumim”- este un alt text standard din apelurile pe hold cu Matei. Acesta a fost îndrumat de prieteni şi cunoştinţe să-şi caute acest job la call center prin OLX: “Tu oricum ştii bancurile, de ce să nu faci şi bani din asta?”, i-ar fi spus apropiaţii.

11 martie 2020 11:03
Citește mai mult despre: telefon

Alte articole

Vezi mai mult