Cînd e vorba de prima pagină, Libertatea schimbă foaia

Toate cotidianele centrale de ieri (că cine ştie cîte dintre ele or mai fi azi pe piaţă) au avut pe prima pagină reclamă la noul Mall din Berceni. Locul în care, am văzut aseară la tv, se dădeau baloane umflate gratis – s-au bătut moşuleţii şi babele pe heliu de n-aveau aer!
Cum spuneam, prima pagină a ziarului, cea normală, era sub aceasată pagină de reclamă. Ţin minte că Orange a avut o astfel de campanie, cînd toate cotidianele erau îmbrăcate într-o coală neagră.

Cei de la Libertatea au scris, pe această pagină de reclamă următoarele: „Dă pagina şi află ce se găseşte în ziarul de azi!” Am înţeles de mult că cei care citesc tabloide nu sînt chiar bursieri la Ecole Normal Superieur. Nu mi-am făcut niciodată iluzii că printre abonaţii de la Libertatea sau Click! ar fi şi cel care e sortit să descopere leacul cancerului! Dar cît de prost să fii să te gîndeşti că dacă pe prima pagină este o reclamă, să-ţi spui: „Aa, ziarul de azi e cu reclame, nici nu are rost să mai dau prima pagină, că oricum aşa e tot!” Şi-apoi, cît de tîmpit trebuie să fie redactorul ăla şef astfel încît să se gîndească la aşa ceva? Ce s-o fi gîndit: „Ăştia aruncă ziarul dacă nu văd o ţîţă cît capul de viţel pe prima pagină!”

Sincer, pare un tabloid făcut de un mongoloid.

Am luat legătura şi cu Răzvan Cornăţeanu, eminenţa maro de la rivalul Click!, ca să ne vorbească şi el de prostia celor de la Libertatea: „Ne-am gîndit să ne facem o campanie de publicitate în care să spunem: Cititorii noştri sînt mai deştept decît ai lor! Am înţeles că e ceva original, ca şi ideea cu cărţile sau suplimentele!”

Scris de Mihai
26 februarie 2010 07:02

Articole asemanătoare

Vezi mai mult