Adio, afişe cu "piese" în costum de baie la metrou! După un lobby furibund, Coaliţia pentru Familie a reuşit să convingă autorităţile să înlocuiască toate femeile sexy din reclame cu echivalentul lor masculin, ca să fie - dintr-un motiv sau altul - mai uşor de explicat copiilor, dar şi ca să-i mulţumească vizual pe susţinătorii familiei tradiţionale.

barbat_sexi_in_reclama.jpg

"Am alcătuit un index cu corespondentul exact al fiecărui top-model feminin, ca să fie uşor să le înlocuim pe toate. Adriana Lima în bikini, de exemplu, se traduce prin Mihai Trăistariu în chiloţi tetra. Mmm, Mihăiţă. În sfârşit, ceva plăcut ochiului", spune Petru Dej, tradiţionalist înfocat.

Deşi unele reclame sunt mult mai puţin eficiente în varianta propusă de Coaliţie, câteva afişe care promovau sutienele Triumf au stârnit mii de zâmbete trecătorilor în întreg oraşul Tecuci.



Almanahul_TimesNewRoman-coperta2.jpg Susține și tu proiectul TNR cumpărând Almanahul Times New Roman - 156 de pagini, texte exclusive, pe care n-o să le găsești pe site! Îl poți cumpăra de pe eMAG, din librăriile Cărturești și Humanitas sau din rețeaua Inmedio.

Scris de Vasile | Thursday, 25.05.2017 10:54 Monden

National Cinematografic